Retete de post


Pentru ca imi doresc tare mult sa va( si sa-mi) simplific viata, am indexat aici toate retetele de post de pe blog,astfel incat sa le gasiti mai usor,de asemenea le veti gasi si in partea stanga a blogului,la sectiunea cu retete pt post.
Si cu asta va doresc sa aveti un post usor,atat spiritual cat si de ordin alimentar.
Later edit: Am decis sa reactualizez postarea cu retete de post, pentru ca de maine incepe cu adevarat Postul Pastelui si avem nevoie de cat mai multe idei, sper sa ma descurc cu programul meu incarcat, care nu-mi permite sa gatesc mai deloc si cu statul pe drumuri, care-mi permite sa mananc doar sandvisuri...

Comentarii

maria mihalache a spus…
Minunata postare, minunate preparate.Multumesc!
Omu' fara gat a spus…
Misto retete.
Cu chestii gatite de tine, toata lumea ar tine post ;)
retete- ina a spus…
toate bune,chiar ca poti tine post

Postări populare