Compot de mere si pere



Am avut chef sa beau ceva natural si cu iz de toamna, asa ca am preparat un compot parfumat de tot din mere si pere, eu cred ca puteti adauga si gutui si o sa fie si mai ok ca si gust si parfum.De asemenea, cred ca ar fi o idee minunata sa folositi compotul ca pe o modalitate practica de a conserva fructele pentru iarna.



Compot de fructe






4 mere
4 pere
2 linguri condimente pentru vin fiert
scortisoara dupa gust
2 felii lamaie
2 felii portocala
zahar dupa gust
zeama de lamaie dupa gust


Se spala fructele, se curata de cotoare si seminte si se taie in felii potrivite.


Se pun cam 5 l de apa intr-o oala si se adauga condimentele, in afara de scortisoara.


Se lasa sa dea in clocot, se adauga fructele 


si sa lasa la fiert pana ce se inmoaie si devin transparente, nu trebuie lasate sa se sfarame, dureaza circa 20-30 min.
La sfarsit indulciti siropul si il dregeti cu scortisoara dupa gust si zeama de lamaie, dar doar daca va place mai acrisor.


Comentarii

Kyra a spus…
Delicios!
Atit de bun incit restul deserturilor cad in umbra atunci cind pregatesc compot.
Nu am compot de mere si pere insa ma duc sa imi fac pofta cu unul de gutui proaspat preparat.
Craita a spus…
Delicios compotul de gutui si mie imi place fiindca e mai acrisor.
Unknown a spus…
Cred ca e grozav de aromat, fur si eu o portie :)
grasu64 a spus…
Invitatie de participare la: Concurs pentru bloggeri culinari "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE"
http://www.gatestesanatos.ro/Concursuri/
adnia a spus…
buna idee care inlocuieste sucurile nesanatoase din comert!

Postări populare