Chiftelute de dovlecei






Intotdeauna mi-au placut dovleceii, sunt niste legume super usor de introdus in absolut orice preparat, fie el dulce sau sarat, iar aceste chiftele sunt unele din preferatele mele si le-as alege fara niciun regret inaintea altora preparate din carne sau  legume.






Chiftele de dovlecei 
super easy to make ( and eat)






4-5 dovlecei mijlocii
1 ou
2 linguri faina
un morcov mare
verdeata tocata, mie imi place patrunjelul
sare,piper
3 catei de usturoi
ulei/untura pentru prajit


Se curata dovleceii de coaja, se taie pe jumatate si se scot semintele, apoi se dau pe razatoarea cu ochiuri mici, alaturi de morcovul curatat si spalat. Dovleceii rasi se scurg foarte bine de zeama.
Se sparge oul peste legumele rase, se adauga si celelalte ingrediente( usturoiul se trece prin presa sau se rade) si se framanta putin compozitia.

Se prajesc chiftelele intr-o tigaie cu ulei incins, se formeaza cu ajutorul unei linguri, adica se ia compozitie intr-o lingura obisnuita de supa si se toarna compozitia pur si simplu in tigaie.
Se prajesc la foc mediu si pe o parte si pe alta.
Pofta mare!


Comentarii

Licuta Marin a spus…
Imi plac la nebunie chiftelutele din dovlecei, dar nu stiu cum se face ca anul asta nu am facut!Pup!
Craita a spus…
Si mie mi se intampla adesea sa-mi placa foarte tare unele preparate, dar din lipsa de timp nu apuc sa le prepar in timp util, mai ales acelea care se gatesc cu ingrediente ce se gasesc doar intr-o anumita perioada din an...
Fancy Cake a spus…
Mie imi plac dovlecei in orice forma!
maria mihalache a spus…
SI MIE IMI PLAC DAR ASA CUM SPUNE SI lICUTA NU STIU DE CE ANUL ACESTA NU AM FACUT.VOI GUSTA INSA DE LA TINE.mULTUMESC!
Craita a spus…
Pt ca vara aceasta au fost pline pietele de legume apetisante , iar noi ne dam in vant intotdeauna dupa retete nemai incercate pana acum si uitam ca lucrurile simple si extra-testate sunt cateodata mult mai apreciate pe masa noastra:)
Anonim a spus…
:) personal le pregatesc la cuptor..pt a evita prajeala in ulei. sunt foarte bune.
Craita a spus…
Anonim,
Intr-adevar sunt foarte bune, nu le-am incercat la cuptor, dar o sa le prepar si in felul acesta pe viitor

Postări populare