Pui inabusit la ceaun cu saramura de rosii





Bineinteles ca nu am avut ceaun, nu am, dar mi-as dori tare mult unul, si daca il voi capata, sa am destula inspiratie si timp ca sa gatesc cat mai multe retete in el  desigur, in aer liber.
Reteta o stiu dintr-o carte foarte veche, patata de timp  si de degete, pe care o am de la bunica mea.
In ea se gasesc tot felul de retete vechi, simple  si delicioase, cum numai bunicii nostri stiau sa faca. Originalul se face cu pui, cea de fata e prestata cu gasca, o carne tare buna, care, daca aveti ocazia, va rog sa n-o ocoliti!


Pasare in saramura
5 portii







carne de pui-2,5 kg
ulei
rosii conservate -800 gr
piper-2 gr
zahar-20 gr
usturoi-50 gr
ardei iute-1 buc
sare

Puiul curatat si portionat se pune la inabusit intr-un ceaun cu o ceasca de ulei.


Dupa ce s-a rumenit, se scoate pe un platou, iar in grasimea ramasa se adauga rosiile si se lasa sa fiarba 10 min. Peste ele se toarna, amestacandu-se bine, piperul, zaharul, ardeiul iute, usturoiul pisat. Dupa ce da un clocot, se adauga puiuSe serveste cu mamaliguta, vin rosu sau tuica:)

Comentarii

adriana gherman a spus…
Eu am ceaun şi sigur am să-l încerc cu această reţetă !
Bun, bun!
Unknown a spus…
Ce mancare delicioasa, si eu am ceaun ;)
Craita a spus…
Bine ca aveti fetelor, nu-i asa ca ar fi o reteta numa' buna de incercat? Daca da, sper sa va placa!
Haplea a spus…
Foarte bine arata!
Craita a spus…
Si este ata de gustoasa, mai ales daca iti place mancarea romaneasca!
Anonim a spus…
[color=#b4a742]Привет всем! Хочу поделиться своими впечатлениями! Всё действительно есть в России[/color][url=http://decormet.ru/] удивительные умельцы, весьма нравиться знакомиться с приятными людьми.[/url][color=#b4a742] всякому советую обратится к ним.[/color]

Postări populare