Ciorba de vacuta


Este preferata mea si a intregii familii.
Imi place cu multa carne, multe legume, foarte acra, deasa, bogata in arome, iute si parfumata de la minunatia de leustean.Daca si voua va place la fel, atunci reteta mea se va mula perfect cerintelor voastre!

Ciorbita de vacuta



700 gr carne de vaca
3 morcovi mari
o telina mica
o ceapa mare
un ardei gras verde sau galben  si unul rosu
200 gr fasole verde sau galbena
200 gr mazare
4 cartofi mijlocii
o conserva rosii bucati in suc propriu
1-2 linguri bulion
un ardei iute
sare de lamaie
sare
leustean


Se pune carnea spalata si taiata cuburi in apa rece, sa fie circa 5, 5 si 1/2 l apa.
Se spumeaza continuu, pana ce nu se mai formeaza spuma.
Dupa ce a dat in clocot, se mai fierbe cel putin 30 min.
Intre timp taiem toate legumele.
Se adauga mai intai morcovii, cartofii, telina,ceapa si ardeiul iute si gras, fasolea verde.
Legumele fierb in circa 30 min.
Cu 15 de minute inainte de final, punem in oala si conserva de rosii , bulionul si mazarea.
Dupa ce totul a fiert, se condimenteaza ciorbita cu sare, sare de lamaie sau bors, dupa gustul fiecaruia, se presara cu verdeata proaspat tocata si se stinge focul.Se acopera oala cu un capac circa 10 minute pentru a se intrepatrunde aromele, iar apoi se poate servi, simpla sau cu smantana.



Comentarii

Kyra a spus…
Delicioasa!
Cum numai o gospodina iubitoare poate pregati!
Contine multa afectiune, un ingredient absolut necesar pentru ca preparatul sa fie desavirsit.
Adnia a spus…
recunosc ca n-am mai pregatit de mult o astfel de ciorba...si e atat de buna pe vreme rece!
Gabriela a spus…
Foarte buna ciorbita ta! Interesant este ca pui si mazare si fasole verde in ea. Este foarte bogata, am sa fac si eu ca tine!
Haplea a spus…
Foarte buna ciorba!!!!
Craita a spus…
este deosebita.atat de bogata si delicioasa.este reteta mea de ciorbe preferata!

Postări populare