Rulada din carne tocata cu branza si ardei-Provocarea secreta august



O noua luna, o noua provocare initiata de Ama.Tot timpul sunt super entuziasmata sa descopar ce blog mi-a fost repartizat, luna aceasta am avut marea bucurie sa poposesc in casuta Adelei, un blog pe care de altfel l-am mai frunzarit de nenumarate ori, ba chiar am testat intr-un alt numar al provocarii,  aceste minunate crochete.De data aceasta mi-am ales ceva tot din sectiunea aperitive, o rulada pe care am ochit-o de mult si pe care am servit-o ca fel principal alaturi de cartofi copti cu sos de mustar.





Rulada din carne tocata, umpluta cu ardei gras si branza









500 gr carne tocata 
 3 felii paine
usturoi dupa gust
 1 ou
 sare, piper
 100 gr branza de oi
 verdeata, eu am pus patrunjel
 un ardei gras colorat dupa preferinta
 100 ml vin alb sec
  Carnea tocata se condimenteaza cu sare si piper, adaugam painea inmuiata in apa si stoarsa, usturoiul pisat, oul batut si amestecam bine.
 Se intinde compozitia pe o folie alimentara, deasupra carnii se rade branza, presaram patrunjelul verde tocat  si asezam pe margine fasii de ardei capia.




Rulam cu grija. Asezam rulada intr-o folie de aluminiu




 si invelim bine. Introducem in cuptorul incalzit la 180  grade cca 15-20 min. Scoatem,  desfacem de folie




si turnam vinul. Lasam la cuptor , pana ce devine rumen, stropim din cand in cand cu vinul. 
Am urmat reteta intocmai, iese o bunatate buna atat calda, cat si rece  intr-un sandwich.



Comentarii

Dia.Daria a spus…
ce ma tenteaza rulada ta!
Adela Zilahi a spus…
Ti-a iesit super bine, nu am facut rulada de ceva vreme, am sa o fac curand, noua ne-a placut tare mult! O seara placuta!
Craita a spus…
Daria, este chiar foarte buna si merita incercata.
Adela, mi-a placut tare mult reteta ta, mirosea atat de bine in casa incat nici n-am mai putut astepta sa se raceasca vreun pic, ne-a ramas putina si a doua zi si am constatat ca se taie felii mult mai fryumoase si e la fel de buna ca in prima zi!
Gabriela a spus…
Interesanta reteta! Arata bine rulada si cred ca este si gustoasa.
maria mihalache a spus…
Vrei o leapsa?.........daca da, ti-o ofer cu mare drag si o gasesti la mine pe blog!
Craita a spus…
Este foarte buna Gabi, merita incercata!
Ce bunatate! Arata delicios!
nicu a spus…
mama ce minunatie de bucate!! asta da opera de arta si inca placere culinara...sincer as da toti banii castigati partidele de analiza sportiva pentru o sotie care sa poata gati doar pentru mine asemenea delicii...
Craita a spus…
Faine cuvinte Nicu, dar ce gatesc eu in niciun caz nu se ridica inca la rangul de opera de arta. Mai am foarte multe de invatat si nu sunt foarte convinsa ca o sa ajung vreodata la un asemenea nivel ridicat de cooking...pana atunci mai exersez.
bY THE WAY:))) sotiile ar trebui sa gateasca din placere si nu platite de catre soti:))
Haplea a spus…
Arata splendid pe patul acela de cartofi

Postări populare