Stufat de pui




M-am grabit sa postez aceasta reteta pentru ca merita incercata  cat timp  se mai gaseste minunata ceapa verde prin piete, ca tot veni vorba de bunatati  verzi , de cand ma tot tin sa incerc clatitele chinezesti cu ceapa ale Andreei, si anul trecut am tot zis ca le fac si a venit iarna peste mine si nu am mai apucat, iar am sa raman cu gandul la ele, offf!!!


Stufat de pui


6 legaturi ceapa verde
2 legaturi usturoi verde, dar doar partea verde
2-3 catei de usturoi
o lingura faina
bulion dupa gust
 4 ciocanele de pui
supa de pui
sare,piper,foi de dafin

Se fierb putin ciocanelele si apoi se rumenesc usor in ulei de floarea soarelui.

Ceapa si usturoiul tocate si spalate, se calesc in acelasi ulei, pana ce se innmoaie usor,

 se adauga apoi bulionul,  faina


si se toarna cate putina supa calda, pana ce se subtiaza sosul, se pun in tigaie si pulpele.Zeama trebuie sa acopere carnea, se pipereaza , se dau cateii de usturoi pe razatoare si se adauga sosului si se pun foile de dafin,se lasa sa fiarba la foc mic cam 15 minute.La sfarsit, adaugati sare si marar proaspat tocat.

So simple and so easy!



Comentarii

TeoBucatar a spus…
Bun stufatul,nu am apucat sa fac cu miel asa ca incerc cu pui!
Craita a spus…
Teo, noua nu ne place mielul, asa ca puiul e intotdeauna la noi in casa cel sacrificat, urmand dupa el pestele, vita, porcul si mai la sfarsit alte oratanii...
Maya a spus…
Mmm, ce bine arata!

Postări populare