Clatite americane cu cacao si fulgi de ciocolata in tigaia Fissler



Sunt super multumita si fericita ca am primit minunatia de tigaie Fissler, se comporta minunat.Clatitele mele au fost numai bune, nu s-au lipit deloc de tigaie, nimic nu s-a ars si nici bucataria nu a fost plina de fum.Unde mai puni ca se curata imediat.Clatitele pregatite in ea au fost o minunatie, de cate ori ma voi grabi , voi pregati clatite pentru micul dejun in tigaia Fissler si clatite pentru desert:))



Clatite cu bucatele de ciocolata










Ingrediente

  • 1 cana faina
  • 1/4 cana cacao 
  • 2 linguri zahar
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1/4 lingurita bicarbonat
  • 1/8 lingurita sare
  • 1 cana lapte batut
  • 1 lingura ulei
  • 1 ou mare, batut bine
  • 1/3 cana fulgi de ciocolata/chipsuri de ciocolata

Preparare 


  •  Combinati faina, cacaoa,  si celelalte 4 ingrediente uscate intr-un bol; amestecati.


  •  Amestecati oul, uleiul si laptele, si turnati totul peste ingredientele uscate; Amestecati bine si adaugati si bucatelele de ciocolata.


  • Se pune 1/4 cana de aluat intr-o tigaie profesionala de clatite, la foc mediu si se tin pe foc pana ce apar bule de aer deasupra,




  • se intorc si pe partea cealalta si se mai tin pana ce marginile par facute.Daca focul este prea tare, ciocolata se va arde. 
  • Eu le-am servit fierbinti, au un gust dulce amarui, ciocolata este topita in interior si merg de minune cu frisca si dulceata.Reteta am preluat-o de pe myrecipe.com, iar acolo se sugera sa fie servite cu zmeura proaspata, frisca si topping de ciocolata, cred ca merg de minune si asa.



Comentarii

Sunt sigura ca sunt grozav de bune.Arata super.Pup!
Cristina a spus…
Nu am incercat niciodata sa fac asa ceva, arata foarte bine
Craita a spus…
Sincer, si la mine a fost prima oara cand am incercat o reteta de pancakes.In curand o sa incerc si varianta clasica a clatitelor americane:)

Postări populare