Prajitura cu piersici si glazura de jeleu






Tanjeam de mult dupa o prajitura buna cu fructe si fiindca aveam destule , cirese, visine, nectarine, piersici, mi-am facut putin timp liber si am copt ceva. 
Reteta am preluat-o de pe un site american , Event Trender, si mi-a placut foarte mult rezultatul. Cred ca este cea mai buna prajitura cu fructe pe care am incercat-o pana acum.
Blatul este moale, ti se topeste in gura si are un gust si o aroma sublima de lapte, vanilie si fructe

PAULINE'S VINTAGE PEACH CAKE 

Prajitura cu nectarine si visine






100 gr unt
1 cana zahar
2 oua
1 cana lapte
2 cani faina
un plic praf de copt
1 lingurita sare
 3 ½ cani piersici sau nectarine feliate, merg tot felul de fructe, pt ca aluatul este de asa natura, incat fructele raman la suprafata 
3/4 cana jeleu/dulceata de coacaze, eu am folosit de corcoduse, este foarte bun si acrisor + 3-4 linguri apa
esenta de vanilie, coaja rasa de citrice


Se spumeaza untul impreuna cu zaharul si ouale,





ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei..  Se cerne intr-un recipient faina, sare si praful de copt. Se adauga alternativ in compozitia de unt, laptele si faina, mirodeniile. Se pune jumatate din  compozitie intr-o tava de 23x33 cm ,

se pun 1/2 felii de fructe si se aseaza restul compozitiei, se niveleaza si se aranjeaza frumos fructele  deasupra.


Se coace in cuptorul incins circa 40 min.


Se face testul cu scobitoarea pt a verifica daca este complet coapta.

Se incalzeste jeleul pe foc impreuna cu apa , si se toarna peste prajitura coapta, creand un topping super delicios.




Toppingul face toata treaba, o sa vedeti ca se combina perfect cu fructele, textura prajiturii si cu aromele de lapte, unt si vanilie, o sa vreti sa o faceti mereu!!


Comentarii

Antonina a spus…
Delicioasa! Merg de minune prajituricile astea cu fructe vara. pupici
Haplea a spus…
Arata tare bine prajitura!
Luminitanaty a spus…
cred ca e tare buna....la cum arata nu are cum sa fie
Craita a spus…
Asa este Naty, gustul este foarte, foarte pe masura aspectului!

Postări populare